I can make it work

Dagar kommer dagar går, här står jag och trampar på. Förändring är något som jag tjatar om. Det är något som jag behöver. Har snackat lite här och där och har kommit fram till att jag vill till Canada, back on track lixom! Saknar det så mycket och här hemma känns allt bara så neutralt. Dagarna bara går och går utan att man känner  att hösten ens är här. Saknar fart och fläkt. Skyffla bajs tidigt på morgonen för att sedan grooma och pyssla, smörja utrustning. Jobba sent på kvällen och skratta och "gråta" tillsammans med liksiniga.

Om jag får ihop pengar så åker jag. Jag vill verkligen det.

                       


                        



      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0