Chockladbollar

När jag gick upp idag för att hämta Morris vräkte verkligen regnet ner.. Trotts regnet gick jag en promenad innan frukost. Helt plötsligt blev det sol.. Några minuter senare regn. Det är höst. Under dagen har jag pysslat här hemma och umgåtts med Morris, bakat Chockladbollar.

Ibland är jag inte riktigt schysst..

Det är väldigt mycket tänkande just nu. Framtiden.
Jag har inga stora planer och inga stora mål att uppfylla. Vardagen känns helt grå precis så som hösten är just nu.
Funderar ofta på hur jag ska kunna få nya mål att sträva efter.

Val är det också nu i dagarna, där har jag noll koll på vad jag ska rösta på. Har en tanke men vet inte om det är precis den bästa.

Till helgen åker troligtvis jag och mamma ut till Barva, var där förra helgen också och plockade svamp och klippte gräset. Trivs bra där ute.. Men det blir bara mörkare och mörkare ute i skogen.

Ikväll börjar hockeyn också. Ska bli roligt att se hur det går i år.

Nej nu ska jag städa lite i köket!

See you later dude´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0