Såhär har jag haft det i USA men nu är jag hemma igen "till Amanda."

Hehehe.. :) Så tillbaka på gatan igen då.. Sweden.. Snö kallt och återigen kallt...  Det var super i Amerikat. Hästarna,Folket och Vädret jaa ALLT. Nu är man hemma igen på samma  gamla gata där allting började. Hmm några förändringar dock.

I helgen var det Kalas i Södra.... Mycket trevligt!!! väldigt sent och mycket skratt, Jobbade extra i Uppsala i Måndags.. Det var också behövligt men ack så trevligt! :) 
Tisdagen spenderade jag hemma med mor och tittade på hockey ville baka muffins men blev ej av. :P hahahah Onsdagen åkte jag in till Gamla stan och hämtade postmuseets dress inför 1 och 2 advent. Sen bar det av till Berget snacka inför de kommande helgerna och sedan ner mot stan. GLÖGG, FIKA jag handlade även in en mössa från "BULA"..




Ja den är nog helt i min smak valde mellan den och en peak i grått och "toppluva"... Men efter att studerat priserna valde jag denna och är riktigt nöjd! 

Till helgen väntar Middag, jobb jobb jobb jobb, födelsedagsmiddag. 

Det verkar bli en bra helg att se fram emot!

Annars händer det inte så himmla mycket, längtar efter någon uppe i Norr och det är inte lite. Har knappt planer för jul/nyår... Men den som väntar på något gott väntar ........................... :D hahha

Förra helgen spenderade jag  INTE i "Oskarshamn" utan.... Oxelösund. Sen lördagen hos Sara i Södra och söndagen stalltjänst.
Helgen innan dess var det middag med Systrar och deras pojkvänner på Glödö och en lördag /söndag ute i skogen och på Djursholm med Anders och Sophia.

Somsagt full rulle.

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0