rain is when the sun is crying

Man kan nästan tro att denna blogg är en väderblogg. Jag brukar oftast börja med "vilket underbart väder alt. vilket skit väder". Detta är inte okej. Som sagt har jag tappat lusten att skriva i bloggen, men kom på en ide om att kanske skapa ett tema på bloggen. Någon som har tips?

Jag saknar insperation i mitt liv. Allt bara går av automatik måndag-söndag. Jag behöver en förändrig. Igår kunde jag inte somna, låg vaken till halv 3 inatt och såg reprisen av "Jakten på Julia".

Idag är det en sådan dag då man bara vill dra täcker över huduvdet igen för att det är sådant bajsväder. Det räckte med vädret som var i söndags, då jag var blöt utifrån och in.

Anders har fått föl och det är inte klokt vad fin den är.

Undrar när vinden ska vända och blåsa i min riktning..


Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0