Om jag ändå hade vingar

Det första jag skulle göra är att flyga upp till himmelens port och hälsa på morfar, siv och farfar för en stund. Eftersom jag redan är där uppe bland molnen skulle jag hoppa runt på alla dessa fylliga moln, så som krambjörnarna gjort i alla tider. Efter min lek bland molen skulle jag flyga över städer som Paris, New York och Moskva. Flyga till Australien och sen till south Africa och klappa på alla djuren som lever ute i det vilda. Jag skulle för den delen vara en superhjälte som hjälper alla i nöd. Flyga upp och sätta mig på den högsta grenen på trädet och titta ner på alla som springer och stressar gatorna fram och gatorna ner. Det vore nått att ha vingar, men nu är det ju så att jag inte har några vingar och inte du heller för den delen. Så vi får fortsätta stressa och springa omkring på gatorna.

Idag har jag träffat Lindstam vi var Maxi och sen åt vi glass i stora lass på bryggan vid maren.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0