En tysk, en fransk men ingen svensk

Så var denna eurovisions helg över.. Det slutade med att Lena från Tyskland vann europas intresse. Det var helt klart en värdig vinnare om man bortser från hennes brist på erfarenhet, vilket hon kommer få nu.. Hon hade aldrig stått på en scen innan genrepet inför finalen. Grymt säker tjej den där Lena.. INGET KONSTIGT ALLS.

I veckan har jag jobbat, jobbade även i lördags innan jag åkte till syster, Martin och Pernilla för mat och eurovision! Idag har jag haft stallet, så var rätt seg till en början då det blev rätt sent igår med röstning.

Jag har dessutom träffat hunden Max i veckan, vilket jag förhoppningsvis gör på torsdag igen! :)

Min mamma har hyllats idag, eftersom det är morsdag. Mamma är världens bästa mamma!

Nästa vecka kommer vara fullspäckad förutom imorgon. Tisdag-jobb, onsdag-jobb, torsdag- Max,Ninna o Emelie, fredag- un-nedsättning- lördag- jobb, Grattis syster söndag- jobb kalas!. Sen är veckan slut.. låter inte så mycket kanske, men jobbar 9.30 - 18.30 (tiderna säger allt), inget konstigt alls! :)  Men hoppas på kanon väder hela veckan. Jag och min väderblogg! Go Tone Go!


Nu ska jag sova för i helgen har det inte blivit många timmar verken fredag eller lördag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0