När älgarna demostrerar

Nu var det en vecka sen jag uppdaterade min blogg. Jag ska bättra mig.
Förra veckan hade vi urnedsättning av morfar.. Det känns nu bra att veta vart han ligger och vilar. Jag jobbade hela helgen i värmen. Syster fyllde år i lördags så jag åkte hem till henne och hade party och gick ut. Förstå att hon just nu är 2 år äldre än mig, men nästa vecka är vi tillbaka så som det ska vara. Jag fyller ju år! Detta år kommer jag bara behöva koncentrera mig på en enda siffra... nr 2. Det har varit mycket mys i solen och lite vin, öl etc. Bryggan vid Maren och alla studenter som har sin bästa dag någonsin... Jag började fundera på om jag verkligen skulle vilja ta studenten igen, och kom fram till att "JA" (bara studentdagen alltså). Det har varit Nationaldagen för alla er som inte visste det. Jag jobbade, tjänade stora pengar!! Marcus Birro hade tal. Jag har nog honom som en liten förebild han e grym på att hålla tal och hans skämt är outstanding.

Igår träffade jag Amanda och Rasmus en stund på dagen, vi åt glass och lekte i parken. Är så glad för att Amanda är tillbaka där hon hör hemma! På kvällen åkte jag och Ninna upp till Huvudstaden, Vi drog till Sergel och tittade på "Kommissarie Späck" "Visas i ADHD - bättre bild och högre ljud" - jag har aldrig varit på en bio där folk ligger på golvet och skrattar och har själv aldrig skrattat så mycket, fick ont i käken av allt popcorn och skrattande. Vet inte om det är ett gott tecken? , det får du själv avgöra. Jag har i alla fall träffat Irene Susk, Mårten Späck, Gynvald Karlsson och en mängd sköna lirare.. Dom förgyllde min kväll enormt! Filmen var lite störd, men den visade allt om alla svenska polis-filmer/serier även lite CSI... hahah oj vad skoj! Så om du inte har sett den, tveka inte den är värd det. På vägen hem blev tåget försenat och vi missade bussen, Vi drog till Central Puben och tog en drink innan nästa buss tog oss upp för backen.


Inatt drömde jag en konstig dröm. Den handlade om att jag sprang runt på olika platser i affären, på stan, hemma hos vänner, på någon färja m.m. Min telefon ringde och fick sms konstant och antalet sms bara ökade och jag kunde inte öppna upp dem. Alla samtal och sms kom från en och samma person. När jag vaknade tittade jag på mobilen, Och inte hade jag fått ett sms! besviken.
Men frågan jag ställer mig är `Vad betyder den här drömmen?´


                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0