Pain in the ass!

Jag känner mig som " Jag är en fattig bonddräng men jag lever ändå."  Det känns om att jag knogar för ingenting. Jag vill känna att jag gör något bra. Har ingen framtid i blicken, jobb är som jobb och plugg är något jag verkligen vill men VAD? Det är svårt, jag Vill verkligen tillbaka till Canada och få kämpa , slita och göra det jag är bra på! De senaste nätterna har jag inte sovit bra. typ 1-3 timmar par natt. Ligger och glor upp i taket för ingenting. Jag vill till Falsterbo men ekonomin går inte ihop. Canada är verkligen dit min blick svävar. Saknar det så, ibland tror jag att jag är ett djur. Djur har sin instinkt att springa ifrån bekymmer. Jag är likadan.

Idag gjorde jag en hjälte- insatts, en full äldre gubbe stod vid "Flickskolans backe" och ramlade baklängelse, jag ringe 11414 och berättade att de behöver åka dit och prata med honom... Jag tog bussen hem, så missade slutet. Men hoppas att det slutade bra, berättade även för de som stod vid busshållplatsen att jag ringt polisen. (De blev förvånade och tyckte att de bör finnas fler som jag.. som bryr sig om mina medmänniskor.)Vet faktiskt inte om jag skulle rycka in ifall jag var ensam och såg en man skrämma andra personer så de springer ner för backen och han skrattar... Innan jag åkte låg han ner bakom en buske och 7 personer i sällskap stod runt honom och pratade med honom, så jag kunde åka därifrån. Men samtidigt blickar jag tillbaka till helgen då min väns kusin blev misshandlad och jag spenderade 3 h på akuten innan jag skulle upp och jobba. Hoppas verkligen folk skulle göra det för mig. Det är skrämmande hur människor beter sig för "en mobil (som går att låsa så INGEN kommer in i den) och för en plånbok med kredit... Skumt Jävligt skumt. Blir så förbannad, rädd och hatar detta samhälle. Varför kan inte alla sträva efter samma mål... Och göra varandra lyckliga för deras vinst! Jag hoppas verkligen det blir någon ändring på detta gatuvåld, som egentligen beror på Fylla,osäkerhet och respekt. Det har Ingen som helst mening bara onödigt.

Idag har jag jobbat.. Jobbar torsdag-fredag sen midsommar sen ENKÖPING! sen jobb på söndag, även fast jag tycker jag BÖR få ledigt. Men som vanligt så får man inte igenom det man vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0