Beauty in the world

Nu har jag varit 22 år i en vecka, känner ingen skillnad. Har haft fullt upp hela veckan. Denna vecka ser lika ut. Det är midsommar på fredag, jobbar dock. Men på kvällen får man fira lite! :) På lördag hoppas jag verkligen att jag kan ta mig till Enköping där det är "hälsa på fest". Vore så jävla roligt om jag nu får bort min söndag på jobbet.

Imorgon ska jag hjälpa till att packa och in till stan en sväng innan jag sen ska spela minigolf. Det var jätte länge sen så det kommer bli skoj.

Idag hade väl "Beck-Levande begravd" premiär? Den måste jag också hinna se.

Fick höra att idag är den längsta ljusa natten på året. Då går det mot höst/vinter imorgon.... Nej här ska vi inte vara bittra sommaren har ju bara börjat! Galet.

Vill åka till Falsterbo med Anders o Sophia.. Men måste kirra så att ekonomin går ihop!

Sen blir det Finland och Ön... Som alltid lika roligt och vara där. Var där i höstas med morfar.

Annars så hoppas jag att alla har en bra sommar och roar er.. Keep on walking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0